Zondag 26 maart 2017 terug in de tijd, 1500 meter op vaste schaatsen!

Op 26 maart 2017 gaat schaatsbaan De Uithof in Den Haag terug in de tijd met een 1500m op vaste schaatsen. Een bijzonder evenement, om het schaatsseizoen 2016-2017 in stijl af te sluiten. Terug naar de jaren ’90, toen schaatsen nog vast zaten.

Alle liefhebbers van de schaatssport mogen hier hun kunsten op vaste schaatsen laten zien. Een wollen trui en muts dragen mag, maar is niet verplicht. De schaatsers met het beste inlevingsvermogen en de meest sublieme techniek zullen op het koningsnummer als eerste over de finish komen.

Wij rijden een 1500 meter, op vaste schaatsen. Word jij straks gehuldigd tot de eerste Healthy Team Vaste Schaatsen Kampioen op De Uifhof? Pak je vaste schaatsen van zolder en schrijf je in!

Praktisch informatie

• De wedstrijd wordt verreden op De Uithof in Den Haag, op zondag 26 maart van 16:00 tot 17:00 uur.
  • Dames en heren rijden in een aparte categorie. Afhankelijk van de verdeling van inschrijving wordt mogelijk een verdeling gemaakt in leeftijdscategorieën.
  • Inschrijven kan online via https://inschrijven.schaatsen.nl

– Ook niet-licentiehouders kunnen deelenemen. Inschrijven voor niet-licentiehouders gaat per e-mail:mailto:benjongejan@gmail.com

• Wees er snel bij, want het maximum aantal inschrijvingen is 48.
  • Inschrijving kan tot uiterlijk op 24 maart 2017.
  • Heb je geen vast schaatsen, Oomssport stelt vaste schaatsen ter beschikking. Stuur als je schaatsen wil lenen een e-mail waarin je je schoenmaat vermeld naar mailto:info@oomssport.nl of mailto:benjongejan@gmail.com o.v.v. Healthy Team Vaste Schaatsen Cup.
  • Deelname aan de wedstrijd kost 5,00 euro p.p.
  • Er is prijzengeld beschikbaar per categorie.
  • Startlijsten en uitslagen worden gepubliceerd op knsbgewestzh.nl.