Komende maanden kan de jeugd ook weer inline-skatewedstrijden rijden. In deze regio is er de Jeugdskeelercup. Op de website van het gewest Zuid-Holland staat het programma vermeld: www.knsbgewestzh.nl.

Voor de kadetten, junioren, senioren en masters is er de Ooms-skeelercup. Het programma is te vinden op de site www.skeelercup.nl en aanmelden kan via de site  www.schaatsen.nl, onder het kopje kalender inline-skaten. Voor deze wedstrijden heb je een licentie nodig. Onder inline-skaten vind je meer informatie over het aanvragen van een licentie.

Naast de regionale wedstrijden zijn er ook nog Landelijke Baanwedstrijden om je te kwalificeren voor het NK inline-skaten. Je hebt dan wel een licentie nodig. Onder het kopje inline-skaten vind je meer informatie over de wedstrijden.