flyer-2016-tijs-horizontaal1Rijd jij op de Schaatsbaan Rotterdam en heb je zin om eens mee te doen aan een echte wedstrijd? Dat kan! Komende weken worden er diverse wedstrijden georganiseerd op de baan, telkens op zondagavond. Iedereen kan zich inschrijven voor aanvang van de wedstrijd, zowel recreanten als ervaren wedstrijdrijders. Op 8 januari is er een massastart, met een categorie voor recreanten en voor wedstrijd- en hardrijders. Voorafgaand aan deze massastart zal Sandra Buijing een lezing geven over sportvoeding. Op 29 januari is er een 500 meter wedstrijd, waarbij je misschien zomaar een persoonlijk record kan rijden. Op 19 februari is er een teamrelay. Bij de teamrelay los je in je team van 4 rijders elkaar per ronde af om zo in 30 minuten zoveel mogelijk ronden af te leggen. Spannend tot het einde!

flyer-2016-tijs-horizontaal2