Jarenlang was de Van Herpenloop vaste prik bij de SVR. Een hardloopwedstrijd over 3 kilometer, door het Kralingse Bos. Er zijn zo’n 40 edities geweest, met onder de winnaars onder andere Kees Verkerk. De laatste jaren is de wedstrijd helaas niet doorgegaan, maar dit jaar is er een nieuwe start!

Op zondag 28 augustus wordt er vanaf 14:00 uur de Van Herpenloop gehouden, net als eerdere jaren over een parcours door het Kralingse Bos. Daarnaast zijn er kortere afstanden voor de jeugd, een 5 kilometer trimloop en sluiten we de middag af met een barbecue bij het clubhuis. Hét moment om bij te kletsen na de vakantie.

Deelname is gratis voor leden, niet-leden kunnen ook meedoen en betalen €5,00 voor de barbecue. Je kunt je opgeven via de website of op de lijst in het clubhuis. Uiteraard zijn we ook op zoek naar vrijwilligers voor tijdens de wedstrijd, om die in goede banen te leiden, en voor culinaire ondersteuning tijdens de barbecue. Mocht je hierbij willen helpen, dan kun je je daar ook voor opgeven.

poster van herpenloop 2016