Gevorderden schaatstrainingen

Schaatstraining op Schaatsbaan Rotterdam op woensdagavonden van 18:30 – 20:00

Op woensdagavonden verzorgt Schaatsvereniging Rotterdam schaatstrainingen voor leden en belangstellenden. Belangstellenden dienen de basistechniek te beheersen. Beginnende schaatsers verwijzen we graag naar de schaatslessen van Duosport (www.duosport.nl).

Belangstellenden kunnen ter kennismaking één keer gratis meetrainen en kunnen daarna een SVR trainingskaart aanschaffen.

De SVR trainingskaart kost € 25,= en geldt voor de woensdagavonden van 2 december 2015 t/m 24 februari 2016. Deze trainingskaart is exclusief de entreekosten van de Schaatsbaan.

Aanschaffen SVR trainingskaart

1. Stuur een e-mail met naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer naar: secretaris@svrotterdam.nl

2. Maak € 25,= over op rekeningnummer IBAN: NL68INGB0000102101 t.n.v. Penningmeester Schaatsvereniging Rotterdam, te Rotterdam, onder vermelding van “trainingskaart” en de naam (namen) van de deelnemer(s)

De kaart wordt per post verstuurd naar het adres in de e-mail.