Het zomerseizoen loopt van april tot en met september. Zie hieronder voor het volledige trainingsschema. Lees dit schema goed door. Heeft u vragen? Mail naar trainerscoordinator@svrotterdam.nl of vraag aan een van je trainers.

WANNEER TRAININGSVORM DATUM VOOR WIE  WAAR BIJZONDERHEDEN

Ma.1

(vanaf 19.30 uur)

Inline-skatetraining (tochten rijden) startdatum volgt junioren, senioren en masters Parkeerplaats ‘Outdoor & Fun’, aan de voet van de skihelling in het Hoge Bergse bos.

Als het 2 uur voor de training regent, gaat de training niet door. Zorg voor voldoende bescherming (helm, pols- en kniebescherming)!

Trainer: Marcel Teunisse

Ma.2

(19.45 – 21.00)

Inline-skatetraining (conditie-/ marathontraining) vanaf 3 april t/m eind september junioren, senioren en masters Wielerbaan (Landscheiding 101)

Als het wielerparcours nat is, gaat de training niet door.

Trainer: verschillende groepen, ook mogelijkheid bij SIL (Schaats en Inline Lansingerland)

Di.1

(19.45 – 21.00)

Techniek-/conditietraining elke dinsdagavond junioren, senioren en masters

Clubhuis (Landscheiding 101)

Deze training vindt het gehele jaar door plaats

Trainer : Jaap Schokkenbroek

Di.2

(20.00 – 21.30)

Krachttraining startdatum volgt Beperkte groep, op uitnodiging Clubhuis (Landscheiding 101)   Trainers: Eva van Til, Frans van Herpen, Jan de Kok

Wo.1

(18.00 – 19.15)

Inline-skatetraining vanaf 10 april t/m eind september pupillen & junioren t/m 14 jaar Piste
(Landscheiding 101)

Zorg voor voldoende bescherming (helm, pols- en kniebescherming)! Als de baan erg nat is doen we een andere training.

Trainers: Machiel Korner, Tijn van Til

Wo.2

(19.15 – 20.30)

Inline-skatetraining vanaf 10 april t/m eind september  wedstrijdrijders (junioren, senioren, masters) Piste

Trainer: Jacolien Vogelzang

Wo.3

(20.30 – 21.45)

Inline-skatetraining vanaf 10 april t/m eind september  recreanten Piste
(Landscheiding 101)
Zorg voor voldoende bescherming (helm, pols- en kniebescherming)! Trainer: Tim de Bruijn

Do.1

(19.30 – 20.45)

Droogtraining
(sprong-/krachttraining)

startdatum volgt junioren, senioren en masters Clubhuis (Landscheiding 101) Trainer: Jacolien Vogelzang

Zo.1

(9.30 – 11.00)

inline-skatetraining vanaf 7 april t/m eind september pupillen en junioren Piste/wielerbaan (Landscheiding 101)

Zorg voor voldoende bescherming (helm, pols- en kniebescherming)! Doe je hardloopschoenen aan of neem ze in ieder geval mee, want voorafgaand aan het inline-skaten wordt er een warming-up gedaan. Als de baan erg nat is doen we een andere training.

Trainers: Machiel Korner, Jacolien Vogelzang, Arne Wendt, Tijn van Til, Martijn Kathmann

Zo.2 fietsen vanaf 7 april t/m eind september junioren, senioren en masters Vertrek van Clubhuis (Landscheiding 101) Deelname op eigen risico