SVR organiseert tijdens de herfstvakantie een trainingskamp voor SVR-leden in de leeftijd van 13 t/m 22 jaar (junioren C t/m neo-senioren) op de ijsbaan (Max Eichler Arena) in Inzell. Graag horen we wie er mee wil naar Inzell via een mail aan trainerscoordinator@svrotterdam.nl

Hieronder alvast wat informatie extra informatie.

Datum
Van 19 tot en met 26 oktober 2019, aankomst zaterdag 19 oktober, vertrek zaterdag 26 oktober.
Zondag tot vrijdag op het ijs/fietsen

Voor wie
SVR-jeugd vanaf junioren C tot en met Neo-senioren,

Mogelijkheden voor pupillen
Daarnaast is er mogelijk nog ruimte in de accommodatie voor pupillen (jeugd jonger dan 13 jaar). Het gaat dan wel om pupillen die meerdere trainingen in de week aan kunnen. Graag horen welke pupillen er belangstelling hebben om mogelijk deel te nemen aan het trainingskamp. Mocht er ruimte zijn, dan kunnen we overleggen wat mogelijkheden zijn. Dat kan ook een programma van 4 dagen zijn.

Programma trainingen
Schaatsen en fietsen

Accomodatie
De accommodatie is voor ongeveer 20 – 25 deelnemers inclusief trainers en begeleiding.
Bij de accommodatie is ontbijt inbegrepen (kan nog wijzigen in functie van de kosten). We zoeken ook nog 2 ouders die mee willen om te koken. Wil je mee, laat dit dan even weten.

SVR jeugdleden € 150,00. Kosten zijn inclusief:
– Professionele trainers/begeleiding schaatstrainingen en fietstrainingen
– Accommodatie en ontbijt
– Lunch/avondeten
– Toegang tot de IJsbaan te Inzell (minimaal 1 a 2 trainingen per dag)
– Vervoer van fietsen

Vervoer
Eigen vervoer (carpoolen)
Vervoer fietsen (in busje met trailer)