Evenementen

Bij SVR kun je gedurende het gehele jaar trainen en wedstrijden rijden; zowel schaatsen, skaten als fietsen en op alle niveaus. Maar dat is niet alles! Gedurende het jaar worden er tal van activiteiten georganiseerd.

• Nieuwjaarsreceptie – proosten op een nieuw sport en gezelligheidsjaar (jan)
  • Clubkampioenschappen schaatsen – van jeugd tot en met master. Wie is in zijn categorie de snelste, verbeter je je eigen persoonlijke record, en wie wordt overall clubkampioen (mrt).
  • Slotfeest – einde schaatsseizoen, huldiging van de clubkampioenen, loterij, borrel en eten (apr)
  • Trainingsweekend fiets – meestal naar de Ardennen, de voorbereiding op de Fietsweek.
  • Jeugdweekend – kamperen op ons complex met spelletjes, skeeleren en veel meer (juni/juli)
  • De klassieke Fietsweek – elk jaar een week fietsen in de bergen. Heroische dagtochten, kampvuren, culinaire hoogstandjes en veel sterke verhalen (mei-jun).
  • Velomediane Claudy Criquiellion – wielercyclo vanuit La Roche-en-Ardenne (aug).
  • Van Herpenloop en nazomer BBQ – wie is de beste loper van de vereniging. Inmiddels overheerst door de jeugd (sept)
  • Clubkampioenschappen skaten – van jeugd tot en met master, van 100m sprint tot marathon (sept)
  • Trainingsweekend – 3 dagen lang schaatsen en MTB-en. De perfecte voorbereiding op het schaatsseizoen, jeugd en volwassenen (okt).

En verder nog: borrel op de dinsdagavond in het clubgebouw en de woensdagavond op schaatsbaan R-dam, clinic baanwielrennen, jeugdwedstrijden op Schaatsbaan R-dam, bezoek zesdaagse, Ronde van Vlaanderen, Fietsweekend Colijnsplaat, organisatie NK inlineskaten, vrijwilligers WK Shorttrack.  En alles wat we de komende jaren nog meer verzinnen, voor, met en door onze leden!