Lid worden van SVR

SVR is een actieve, open en florerende schaats- en inline-skatevereniging met aanbod voor jong en oud, voor beginner en topper. SVR stelt een ieder in staat zich door middel van daarop toegesneden trainingen, zoveel als mogelijk tot het door hem of haar zelf gewenste niveau in de schaats- en/of inlineskate sport te bekwamen, zowel in wedstrijd als in recreatief verband.

Het aanbod van SVR

• Schaatsen in de winter
  • Inlineskaten in de zomer
  • Krachttraining en fietsen in de zomer
  • Conditietraining het hele jaar door
  • Elke dinsdag clubavond na afloop van de conditietraining
  • Verschillende activiteiten gedurende het jaar, voor en door leden georganiseerd
  • Een twintigtal gediplomeerde trainers die allen als vrijwilliger actief zijn

Aanmeldingsformulier

Lid worden van SVR is eenvoudig. Door het inschrijfformulier  (Aanmeldingsformulier) in te vullen en te versturen is het lidmaatschap snel geregeld. Voor informatie kun je terecht bij de secretaris Miranda van Leeuwen (secretaris@svrotterdam.nl of  06-11043591) of bij trainerscoördinator Jacolien Vogelzang (trainerscoordinator@svrotterdam.nl of 06-41595281). Voor je je aanmeldt als lid, is het mogelijk ter kennismaking een proeftraining mee te maken.

Kosten

pupillen (op 1 mei van dit jaar jonger dan 13 jaar) (inclusief skeelerlidmaatschap) € 75,-
junioren (op 1 mei van dit jaar jonger dan 19 jaar) of studenten (tot 25 jaar, op vertoon inschrijvingsbewijs)

€ 75,-

senioren (op 1 mei van dit jaar 19 jaar of ouder)

€ 100,-

Reductie bij gezinslidmaatschap (50% voor tweede inschrijving; geldt niet voor pupillen). Het verenigingsjaar loopt van 1 mei tot en met 30 april.

Abonnementen en licenties

Voor het trainen op de Uithof is een KNSB-abonnement nodig. De kosten hiervan lopen uiteen door de leeftijd en het aantal trainingsuren per week.
Voor junioren A en senioren kost een trainingsabonnement ongeveer € 150,=, voor de jeugd € 80,=.

Om aan KNSB-wedstrijden te mogen meedoen is een licentie nodig. De kosten daarvan variëren van €40.= (pupillen) tot €80.= (senioren).

Voor trainen op Schaatsbaan Rotterdam is geen abonnement nodig. Een kaartje koop je gewoon aan de kassa.

Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen van het lidmaatschap moet voor 30 april gebeuren, schriftelijk of per e-mail bij de secretaris. Na deze datum wordt het lidmaatschap automatisch verlengd. Indien na 30 april wordt opgezegd, dient de contributie voor het hele nieuwe seizoen te worden betaald.