Op zaterdagmiddag 18 september wordt de skeelerpiste feestelijk geopend door wethouder Sport Sven de Lange.  Het programma voor die dag is als volgt:

• 930-1045h en 1100-1215h organiseren we 2 clinics voor de jeugd van Rotterdam en omstreken. Iedereen tussen de 7-14 jaar kan de skeelers een keer uitproberen op de nieuwe skeelerpiste. Tegelijkertijd zijn er clinics wielrennen-MTB door RWC Ahoy. Inschrijven kan via bit.ly/Leukeclinic.
  • 1230 -1600h zijn er wedstrijden op het wielerparcours met achtereenvolgens de Handbikers, een B-C koers en A-koers om het kampioenschap van Rotterdam.
  • 1430-1530 zijn er skeelerwedstrijden voor de jeugd op de skeelerpiste.
  • Vanaf 1400 zijn alle leden, sponsors en relaties welkom voor de officiële opening van de skeelerpiste en het cyclocross parcours onder het genot van een hapje en drankje.

Blok de datum in je agenda en kom ook!