Zaterdag 31 december werd voor de 33ste keer de Koninklijke Thialf Jeugdwedstrijd georganiseerd. De snelste junioren C en B van Nederland worden voor deze wedstrijd uitgenodigd. En daar hoort Elanne de Vries zeker bij. Dat bleek ook! Elanne won bij de dames junioren B met een tijd van 41.56 (500m) en 1.23.07 (1000m). De tijd op de 1000m was voor haar ook een nieuw persoonlijk record. Gefeliciteerd Elanne met deze prestatie!!

De Koninklijke Thialf Jeugdwedstrijd is een van de oudste klassiekers op de vaderlandse schaatskalender. En heeft zo langzamerhand een scala aan winnaars opgeleverd die later zijn doorgestroomd naar de nationale en internationale top, zoals Antoinette de Jong, Patrick Roest en Sanneke de Neeling.