Ben je een fanatieke schaatser, rijdt je rustig je rondjes, of wil je wel eens kennismaken met de schaatssport? Kom dan een keer naar een clinic of  schaatstraining van Schaatsvereniging Rotterdam.

Welke mogelijkheden zijn er:

Jeugd tot en met 12 jaar
–       Een keer les op het jeugduur op de Uithof, elke zaterdag 17:15-18:15h.
–       Een clinic voor de jeugd op Rotterdam, 9-jan, 30-jan of 13-feb, 18:30-20:00h.

Vanaf 13 jaar en ouder
–       Een keer meetrainen op woensdagavond in Rotterdam, 18:30-20:00h.
–       Met de SVR-trainingskaart het hele seizoen op Rotterdam meetrainen op de woensdagavond, 18:30-20:00h.

Bij de jeugd zijn alle niveaus welkom, dus ook als je nog nooit hebt geschaatst. Vanaf 13 jaar is enige schaatservaring gewenst, beginnende schaatsers verwijzen we graag naar DUOsport.

Interesse? Neem contact op met SVR via de mail op secretaris@svrotterdam.nl of kom op woensdagavond naar de baan en spreek 1 van de trainers aan. We zijn te herkennen aan onze groene outfit.

Wil je direct al meetrainen? Schaf dan de SVR-trainingskaart aan. Dit is een proeflidmaatschap en kost € 40,- en geldt voor de woensdagavonden tussen 1 december 2018 en 1 maart 2019. Deze trainingskaart is exclusief de entreekosten van de Schaatsbaan.

–       Stuur een e-mail met naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer naar: secretaris@svrotterdam.nl
–       Maak € 40,- over op rekeningnummer IBAN: NL68INGB0000102101 t.n.v. Penningmeester Schaatsvereniging Rotterdam, te Rotterdam, onder vermelding van “trainingskaart” en de naam (namen) van de deelnemer(s).
–       Tot het sluiten van de baan eind maart sturen we je onze nieuwsbrief. Als je dat niet wil, geef dat dan even aan.