Zondagmiddag 8 april zijn de schaatsprijzen van afgelopen seizoen weer verdeeld. De jongste jeugd ontving uit handen van Machiel Korner het vaardigheidsbewijs, met daarop de behaalde score in het seizoen 2017/2018.

Daarnaast werden natuurlijk de clubkampioenen voorzien van een medaille en is de overall-winner bij de dames (Eva van Til) en de heren (Bart Groot) bekend gemaakt. De belangrijkste prijs van het seizoen – de puntenbeker voor clubrecords, PR’s en promoties – is eveneens uitgereikt en wel aan ELANNE DE VRIES. Zij behaalde het afgelopen seizoen de meeste punten door het rijden van veel PR’s en door enkele keren te promoveren naar een volgende wedstrijdklasse.

Tot slot werden Ariane Smit en Eva van Til nog in het zonnetje gezet voor hun deelname aan het NK allround voor senioren.

Gefeliciteerd allemaal!  En  nu weer in voorbereiding voor het volgende schaatsseizoen!