In de Nieuwsbrief special van <datum> is uitvoerig aandacht besteedt aan de samenwerking met Ahoy. Hieronder nog eens wat er allemaal mogelijk is voor SVR leden en hoe je daar gebruik van maakt.
RWC Ahoy is DE wielrenvereniging van Rotterdam, en ……. onze buurman op ons nieuwe complex. We delen clubhuis, trainingscomplex, kleedkamers en voor heel veel leden ook een gemeenschappelijke passie.

Ahoy en SVR hebben afgesproken dat alle activiteiten en trainingen die zij ondernemen en organiseren open staan voor de leden van beide verenigingen. Als je lid bent van Ahoy kun je ook deelnemen aan trainingen en activiteiten van SVR, en als je lid bent van SVR idem bij Ahoy.

Voor Ahoy leden betekent dit onze schaats- en skeeler-trainingen, conditietraining, kracht en techniektrainingen. Wat het voor SVR leden betekent staat hieronder.

Wat is er allemaal te doen bij Ahoy

Bij Ahoy mag je 12 maanden per jaar mooi sportaanbod verwachten, inclusief een winteraanbod. Trainen onder begeleiding, wedstrijden, sociale activiteiten en meer. Alles vanuit passie voor de wielersport en vanuit de ambitie om jou te ondersteunen bij jouw sportieve wielrenambities. Op de website https://rwcahoy.nl/aanbod/ staat wat er allemaal bij Ahoy te doen is. In onze agenda vind je altijd een actueel overzicht van trainingen en activiteiten.

In de zomer (vanaf maart): Clubkoersen, techniek-training, derny-training, samen naar wegwedstrijden en zelfs skeeleren.

In de winter: Veldrijden, krachthonk (core & kracht), spinning, duurritten en per januari weer clubkoersen.

Moet ik mij aanmelden bij Ahoy?

Dat hangt er van af.
1- Als je met droogtrainingen mee wil gaan doen is een KNWU licentie niet nodig. Aanmelden bij Ahoy is dan ook niet nodig, je kunt je direct aanmelden voor trainingen. Omdat voor een aantal trainingen de plekken beperkt zijn en omdat Corona voorlopig beperkingen oplegt wordt er gewerkt met een inschrijfmodule.
Stap 1: Ga naar
Stap 2: Meld je aan bij de gewenste training. Indien vol, dan reservelijst
Stap 3: Voeg achter je gebruiksnaam ‘(SVR)’ toe.
Stap 4: Enjoy
De agenda wordt nu zichtbaar. Zodra je op een activiteit klikt krijg je meer informatie en kun je je inschrijven. Je ziet dan ook wie er nog meer ingeschreven staan.
Inschrijven kan pas als je inlogt. De eerste keer moet je je daarvoor aanmelden.
Er wordt voor sommige trainingen een kleine bijdrage gevraagd, deze geldt ook voor AHOY leden.

2- Als je wil gaan koersen of trainen op het asfalt/parcours, heb je ook een knwu-licentie (ivm verzekering) nodig. Dus als je op een racefiets, MTB of crossfiets aan AHOY activiteiten mee wil gaan doen meld je dan aan als lid van Ahoy. AHOY meldt je dan ook aan bij de KNWU. Hier zijn voor leden van SVR geen kosten aan verbonden.

Ga naar de website https://rwcahoy.nl/lidmaatschapsformulier/ en vul dit in. Vermeld in het laatste veld bij “vragen/opmerkingen”  dat je al lid bent bij SVR.

Voorbeelden van trainingen

? CX training: Zaterdagen 09:30 (jeugd) en 11:00 (14+)
?‍♂️ Duurritten: Zondag om 10:00. Gespreid vertrek subgroepen.
??‍♂️Krachthonk: Elke ma, wo (bij animo) en do om 19:00.
?Spinning: Elke ma, wo (bij animo) en do om 20:00.
? Vrij CX-rijden: Elke dag vanaf 10:00 op nieuw parcours.

??Onze topperts van trainers staan te popelen ?

✒️ Wel inschrijven via *bit.ly/Aanmeldentraining*