Het schaatsseizoen zit er al weer bijna op en de skeelertrainingen voor de jeugd starten op zondagmorgen 3-april. Om alle kinderen en hun ouders te informeren over het komende skeelerseizoen is er op zaterdag 2-april een informatiebijeenkomst annex skeelerclinic. Alle kinderen en uiteraard ook hun ouders zijn hiervoor uitgenodigd. Inloop is vanaf 15.30 uur. Om 16.00 uur gaan we de skeelerpiste en de wielerbaan op voor een half uurtje skeeleren. Aansluitend in het clubhuis zijn van 17.00 tot 17.30 uur de trainers aan het woord om alles te vertellen over het komende skeelerseizoen. Trainingen, wedstrijden, kleding, skeelers; alles komt aan bod. Ook is er een ruilbeurs. Heb je eventueel nog kleding die te klein is of skates die je wilt ruilen, neem maar mee. Het kan zomaar zijn dat er belangstelling voor is.