Inline skaten

Inline-skaten is inmiddels een belangrijk onderdeel van het trainingsaanbod van SVR. Zowel voor jeugd als voor volwassenen heeft SVR in de periode april t/m september een gevarieerd aanbod.

SVR-leden kunnen deelnemen aan officiële inline-skatewedstrijden die georganiseerd worden door Skeelerpiste Rotterdam en regionale wedstrijden. Het is mogelijk om met een daglicentie twee keer mee te doen aan een wedstrijd. Deze licentie is te koop bij de organisatie van de wedstrijd. Als je meer wedstrijden wilt rijden, moet een wedstrijdlicentie worden aangevraagd bij de KNSB. De kosten variëren van 78 euro voor Masters tot 37 euro voor pupillen. Deze licentie kun je zelf aanvragen bij de KNSB, via de link: http://knsb.nl/lid-worden/wedstrijden/inline-skaten/. Op deze site vind je ook informatie over de leeftijdscategorieën die bij het inline-skaten worden gebruikt.

Fietsen

Fietsen en schaatsen zijn met elkaar verbonden als Ying en Yang. In de winter het ijs op en in de zomer op de racefiets. Zodra het schaatsen is afgelopen wordt er sinds mensenheugenis iedere zondag om 8.30 uur vanaf de Veenweg gestart voor een ronde van 80 a 110 km.