Zoals elk jaar: De vakanties zijn in volle gang…… is het tijd om je schaatsabonnement aan te vragen. Dit kan al sinds een paar jaar per email, zelfs vanaf je vakantie-adres. Je hebt de tijd tot en met 21 augustus. Dan moet je aanvraag binnen zijn om zeker te zijn van een plekje.

Bij deze nieuwsbrief zijn alle benodigde stukken gevoegd: Een inschrijfformulier en een bijlage met uitleg over hoe dit formulier in te vullen en de kosten.

Een gelukje voor mensen die hun pasje niet meer kunnen vinden: Er is een nieuw toegangssysteem op de Uithof. Alle rijders, behalve de jeugd op Za.3, krijgen een nieuw pasje. Maar wees er zuinig op. Vervangen kost 4 euro!

informatie over abonnementen: Abonnementen 2018
aanvraagformulier abonnement: àbolicfor2019

Lees alles goed door. En voor wedstrijdrijders: denk aan het verlengen van je licentie.

T/m 21 augustus kan het formulier per email worden opgestuurd naar Brenda Berkhoud en de kosten worden overgemaakt naar de penningmeester. Zonder betaling worden geen abonnementen aangevraagd.

Mensen die er niet uitkomen en graag wat assistentie willen of contant willen betalen kunnen langs komen op het clubhuis op:

di. avond 21 aug. 19.30 – 21.30 uur

Eventueel kun je je vraag ook per email versturen naar:
Berkhout.Mooijman@wxs.nl
Vogeltil@planet.nl

Daar Jacolien en Brenda ook een aantal weken op vakantie zijn kun je soms even moeten wachten op reactie.

Alvast een prettige vakantie gewenst,

Brenda Berkhout