Het club hoogtepunt van het seizoen is alweer aanstaande, op zondag 19-maart zijn de clubkampioenschappen op de Uithof. Doe allemaal mee, of je jezelf nu ziet als beginner of gevorderd, of je nu pupil bent of master, of je nu wedstrijdervaring hebt of nog nooit aan de start hebt gestaan. Zet een eerste of een verbeterd persoonlijk record neer en versla je schaatsmaatjes. Doe gewoon mee!!

Net als voorgaande jaren zullen we de wedstrijd weer organiseren samen met Gouwestreek en Rijnstreek. Dit jaar zal het clubkampioenschap georganiseerd worden op zondag 19 maart van 17:30 tot 22:00. We zullen starten met de korte afstanden voor de pupillen, de overige rijders zullen waarschijnlijk rond 18:15 starten. Het definitieve tijdschema zal in de week voor de clubkampioenschappen worden gedeelt.

Iedereen mag mee doen dus meld je aan. De volgende afstanden worden verreden:
Pupilen F, E & D     – 100m & 100m
Pupilen C & B     – 100m & 500m
Pupilen A  & Junioren C – 500m & 1000m
Junioren B en ouder     – 500m & 1500m

Als er tijd is zal er na de 1500m een massastart worden verreden voor iedereen die dat leuk vind.

Inschrijvingen zijn vanaf nu geopend, graag inschrijven voor 12 maart. Inschrijven kan door te mailen naar Fransvanherpen@gmail.com en het volgende door te geven:

Naam deelnemer
Geboortedatum
Seizoenstijden op de Uithof / verwachte eind tijd voor de te rijden afstanden

Kosten bedragen E7,50 euro voor de korte afstand rijders (100m & 100m, 100m & 500m) en E15,- euro voor lange afstandrijders. Dit kan over worden gemaakt naar:

NL68INGB0000102101
Penningmeester SVRotterdam
ovv: Clubkampioenschappen 2023 & naam van deelnemer(s).

KNSB Leeftijdscatagorien: