Van 20 tm 22 april gaat een flinke groep SVR-leden fietsen in de Ardennen. We hebben een mooi huis vlakbij La Roche en Ardenne. Er zijn nog enkele slaapplaatsen over. Dus als je zin hebt om mee te gaan mail dan even naar voorzitter@svrotterdam.nl.
We vertrekken vrijdag op tijd. We kunnen pas om 1600 uur in het huis terecht, dus we kleden om bij/in de auto. Zondagmiddag/avond rijden we weer terug.

En 2 weken later stappen we weer op de fiets. Op 4-5-6 mei wordt er traditioneel gefietst vanaf Colijnsplaat in Zeeland. Als 3 dagen te lang is kun je ook 1 of 2 dagen langskomen. Meld je aan bij gert (gertvanderweele@gmail.com0

En dat alles ter voorbereiding op de fietsweek in Italie. Vertrek daarvan is op vrijdag 23-juni. Aanmelden kan nog bij Sander.