Op zondagmiddag 10 september wordt de 42e editie van de van Herpenloop gehouden. Dit is de traditionele hardloopwedstrijd over een parcours van circa 3 kilometer in het Kralingse Bos. De wedstrijd staat open voor alle leden en ook voor niet-leden.  Jonge jeugdleden kunnen een kortere afstand lopen.

Diezelfde  middag organiseren we ook de SVR-nazomerbarbeque. Dé gelegenheid om bij te praten over de afgelopen zomervakantie, de Giro, Tour en Vuelta, alle eigen sportactiviteiten en het naderende schaatsseizoen.

De wedstrijd begint om 14 uur in het Kralingse Bos (13.30 uur verzamelen bij het clubhuis).  Na de wedstrijd volgt voor de liefhebbers nog een prestatieloop van 5 kilometer. Vanaf circa 16 uur begint bij het clubhuis de nazomerborrel en rond 17 uur steken we de barbecue aan. .

Voor de winnaars (bij dames én heren)  is er een wisselbeker. Vorig jaar versloegen Rosa Buijs en Thijs Kooiman het hele veld van volwassen deelnemers. Hun naam is als 41e in die beker gegraveerd.  Hoe zal dat dit jaar uitpakken?

Om er een spannende wedstrijd en een gezellige middag van te kunnen maken hopen we op een grote opkomst, ook van de jeugdleden. KOMT DUS ALLEN!

Graag wel even aanmelden, dan weten we hoeveel inkopen we moeten doen.

Aanmelden kan:
– via de website http://svrotterdam.nl/activiteiten/wedstrijd-aanmelding/
– via de mail (arjenstoelinga@live.nl)
– via het inschrijfformulier dat vanaf 22-8 in het clubhuis ligt

Als je via de mail inschrijft, geef dan aan:
– je naam, je mailadres en (als je onder de 16 bent) ook je leeftijd
– of je meedoet met de wedstrijd, de barbecue of allebei
– of je wel/geen lid bent van SVR

Tot 10 september!
Ivo Touw