Het nieuwe clubhuis en het terrein eromheen wordt flink opgeknapt. Buiten is het meest in het oog springend onze nieuwe skeelerbaan. De baan ligt er, water aan en afvoer en verlichting is aangesloten. Wat als grote klussen nog op de agenda staan zijn een boarding om de skeelerbaan en een brug over de wielerbaan naar de skeelerbaan. Aan de buitenzijde van de baan is er ook een uitdagend crossparcours in aanleg.

Het terras is afgelopen zomer al aangelegd en binnen in het clubhuis is de bar vernieuwd. We zitten nu in de laatste loodjes, het schilderwerk. Zoals op de foto te zien is dat nog niet af maar we zijn een heel eind op streek. Als dit eenmaal klaar is, is het wachten op het einde van de Corona beperkingen. Dan kunnen we het gehele terrein en clubhuis feestelijk openen met al onze leden. De idee-en hiervoor zijn er al, het wachten is op de datum hiervoor.