Ben je ook zo enthousiast geworden van het natuurijs van vorige week? Wij wel in elk geval! Vier dagen lang, en voor de daredevils zelfs 5 dagen hebben we kunnen schaatsen op natuurijs, op de prachtige meren en vaarten van Zuid Holland. Dit smaakt voor veel enthousiastelingen naar meer, het enthousiasme voor onze mooie schaatssport is weer flink gestegen. En als je in Rotterdam wil schaatsen dan kom je al snel terecht bij DE schaatsvereniging van Rotterdam.

Wat doen we allemaal bij Schaatsvereniging Rotterdam?

• 150 leden waarvan 50 jeugdleden
  • Schaatsen, skeeleren en fietsen, conditie, kracht en techniektraining
  • Maar ook allerlei activiteiten hieromheen
  • Recreatief, techniekles, conditietraining en wedstrijden
  • Enthousiaste beginner tot en met wedstrijdschaatser op nationaal niveau
  • Van 6 jaar tm 86 jaar
  • Met meer dan 10 KNSB opgeleide trainers
  • Op de Uithof in Den Haag en op Schaatsbaan Rotterdam
  • En vanaf april 2021 op onze eigen wedstrijd skeelerpiste
  • Op ons eigen complex vlak bij Rotterdam Airport
  • En als het meezit in een natuurijswinter op de vaarten, sloten en meren van Zuid Holland

Het schaatsseizoen loopt alweer op zijn eind, binnenkort starten we met de fiets-,  skeeler- en kracht/conditie/techniek-trainingen. Heb je interesse, neem contact op met Bart Groot op bartgroot11@gmail.com. Wil je meteen lid worden, stuur een mail naar Peter Lindhoud op secretaris@svrotterdam.nl.