SVR organiseert samen met RWC Ahoy op zondag 3-april de Skeeler-Wieler day. Op deze dag kan de jeugd van 7-12 jaar kennismaken met skeeleren, wielrennen en MTB-en. De week ervoor worden kinderen op scholen in de buurt hiervoor uitgenodigd. Inloop is vanaf 1100h en de clinics starten om 1130 en 1230h. De dag is gericht op alle kinderen van buiten onze verenigingen maar uiteraard zijn onze eigen jeugdleden ook meer dan welkom. Juist voor hen is het leuk om een keer kennis te maken met wielrennen en MTB-en. Voor alle deelnemende kinderen is er een Goodiebag en wat te eten en drinken, voor ouders/begeleiders is er koffie/thee.

Kom ook langs en maak kennis met wielrennen en MTB-en. Nodig vriendjes, vriendinnetjes, broertjes zusjes uit of neem ze mee. Of kom langs en praat met ouders van deelnemende kinderen en vertel hen wat er allemaal gebeurt binnen SVR voor de jeugd op gebied van schaatsen, skeeleren en activiteiten.

Inschrijven kan middels de onderstaande link:

Maar je kan ook zonder in te schrijven langskomen, of blijven hangen na de eerste skeeler jeugdtraining