Traditiegetrouw sluiten we het schaatsseizoen begin april af met het slotfeest. De afgelopen 2 jaar was dat helaas niet mogelijk maar nu kunnen we weer. Voor sommige leden zal het zelfs de eerste kennismaking zijn met deze traditie en met het clubhuis.

Wat staat er op het programma. Uiteraard de huldiging van de clubkampioenen 26-maart, de uitreiking van de puntenbeker voor het meest succesvolle jeugdlid, de loterij met een groot aantal prijzen en dit jaar ook een Pubquiz. De Pubquiz wordt door 1 van de ouders georganiseerd en is bedoeld voor alle leden, jong en oud, samen in een team van 3-5 personen. Voor de winnaar(s) is er uiteraard een mooie prijs!

Het slotfeest is American style, aan iedereen die komt vragen we iets te eten mee te nemen om te delen. Drankjes zijn aan de bar verkrijgbaar. Vanaf 1700h zijn alle leden welkom, de Pubquiz start om ongeveer 1800h.

Tot 2-april!