SVR is volop in beweging. Te noemen zijn de verhuizing naar ons nieuwe complex, onze nieuwe skeelerpiste en de gestage groei, vooral bij de jeugd. Omdat het goed is af en toe stil te staan bij wat SVR is en waar we naar toe willen is het bestuur aan de slag gegaan met een beleidsplan voor de komende jaren. Wat willen we wel, wat niet, wat gaat al goed, waar willen we op inzetten etc.

Dit beleidsplan is tot stand gekomen met input van de leden en uitgewerkt door het bestuur. Input is oa vergaard in een bijeenkomst begin maart-2022 en vanuit de leden enquete van voorjaar/zomer 2022. We zijn nu zover dat we dit beleidsplan willen toetsen bij alle leden.

Daarom nodigen we alle leden (en ouders van jeugdleden) uit voor 15 maart om dit beleidsplan met jullie te bespreken. Je bent welkom vanaf 19:30 uur voor koffie/inloop, we starten 20:00 uur.