Zondagavond 17 januari vindt er een aflossingswedstrijd plaats op schaatsbaan Rotterdam. De wedstrijd wordt georganiseerd door SVR, samen met DUO sport en Alcedo. De aflossingswedstrijd is een wedstrijd die verreden wordt als team. 4 (of 5) rijders vormen samen een team. Met z’n vieren rijdt je in een uur tijd zo veel mogelijk ronden. Er is telkens één teamlid in de baan en de aflossing gebeurt door middel van aantikken of afduwen (zoals bij de relay bij het shorttrack). De aflossing vindt plaats op een vast deel van de baan. Iedereen kan hier aan meedoen. Je kunt vooraf al een team vormen of ter plekke.

Wil je meedoen?!! Kom dan zondagavond 17 januari naar schaatsbaan Rotterdam. De wedstrijd start rond 20.30 uur. Na afloop (en vooraf natuurlijk) is er ook nog tijd voor een drankje. De entree voor de wedstrijd is gelijk aan de reguliere entree van de ijsbaan.

We hopen natuurlijk op een grote opkomst!