In de zomerperiode zijn verschillende SVR-leden actief in andere sporten. Enkele weken geleden was het Eva van Til die mee deed met het NK inline-skaten op de baan. Afgelopen week is het Edo Maas die heeft meegedaan met het NK wielrennen in Emmen. Edo wist zich zowel voor de wegwedstrijd als voor het onderdeel tijdrijden, bij de categorie nieuwelingen te plaatsen.

Bij de wegwedstrijd eindigde Edo in het grote peloton. Maar bij de tijdrit wist hij zich goed in de kijker te rijden met een hele mooie 4e plek. Wel net naast het podium. Maar wel de snelste van de eerstejaars nieuwelingen. De tijdrit ging over een afstand van 18,4 kilometer. Deze afstand legde Edo af in een tijd van 24:17.12, een gemiddelde van 45.460 km/uur!

Heel goed gedaan Edo!

IMG_2632[1]