Onder ideale weersomstandigheden is er zondagmiddag 18 september gestreden om de felbegeerde medailles van het clubkampioenschap inline-skaten.

Om precies 15.00 uur ging de wedstrijd van start met 2x 100m voor de jongste jeugd (klasse P4, P3 en P2). Tegen 15.30 uur was het de beurt aan de overige jeugd, de senioren en de masters. Zowel deze categorieën als ook de jongste rijders en rijdsters reden een tijdrit over het hele parcours, ook met bochten rechts om. Thijs Kooiman was de snelste met een tijd van 1.31.0. Na de tijdrit was er nog een marathon over 10 ronden voor de P1, kadetten, junioren, senioren en masters. Ook hier werd weer veel strijd, ieder op zijn eigen niveau. Uiteindelijk was het Liesbeth Milatz van SVL die nipt won van Thijs. Eva van Til ging als 3e over de finish.

Na afloop werden de prijzen uitgereikt. Foto’s van de clubkampioenschappen zijn te vinden onder het kopje ‘foto’s’.

De uitslagen van de clubkampioenschappen, inclusief tijden.

cksvr