Zaterdag 28 juni werden de clubkampioenschappen inline-skate 2014 gehouden, samen met de Schaatsvereniging Lansingerland. Helaas was de opkomst deze keer wat minder, maar dat maakte de wedstrijd er niet minder spannend om. De weersomstandigheden waren uitstekend!

De jongste jeugd reed 2x 100 meter, waarbij de snelste tijd telde, en een tijdrit over het gehele parcours.

uitslagjeugd

1519563

De oudere jeugd (vanaf P1), de senioren en de masters moesten naast een tijdrit over het gehele parcours ook een marathon rijden. De marathon ging over 10 ronden. De overall-winst ging naar Wijnand Kooiman. Hij won zowel de tijdrit als de marathon.

Bij de marathon wist Erik Middelveld beslag te leggen op de 2e plaats en werd Eva van Til verdienstelijk derde. Machiel Korner had in de finale te veel op kop gereden en moest dit bekopen. Hij werd uiteindelijk 5e (achter Daan v/d Wilt van Lansingerland).

Uitslag oudere jeugd, senioren en masters