Vier het feestje met ons mee op 28 november 2014 bij de Schaatsbaan Rotterdam,
Toepad 95 in Rotterdam.

Hoe laat moet ik er zijn?
Leuk als je er om 17.30 uur bent, nog leuker als je de hele avond blijft.

Waar moet ik voor betalen?
De receptie en alle schaatsactiviteiten zijn gratis.
Voor de maaltijd (vanaf 20.30 uur) en het feest moet je betalen: EUR 15,00 per volwassene en EUR 7,50 voor de jeugd (t/m 12 jaar). Na 20.30 uur betaal je drankjes zelf met een pinpas (er kan niet cash betaald worden!).

Hoe schrijf ik me in?
Voor de shorttrack clinic (vanaf 7 jaar) schrijf je je in op de SVR website of svr50jaar@svrotterdam.nl.
Voor de maaltijd en het feest meld je je aan door overmaking van het betreffende bedrag op rekening NL68INGB0000102101 ten name van Schaatsvereniging Rotterdam onder vermelding van ‘feest, x volwassenen, y kinderen’. Doe dat wel vóór 16 november, dan weten wij hoeveel maaltijden er ingekocht moeten worden.

Hoe kom ik aan het historisch document SVR 50 jaar?
Door overmaking van EUR 10,00 op rekening NL68INGB0000102101 ten name van Schaatsvereniging Rotterdam onder vermelding van ‘document’.

Wie mogen er mee?
Je familie en vrienden, bij voorkeur veel jeugd voor het schaatsevenement

Wie zouden we er graag bij hebben?
We zouden graag zo veel mogelijk oud-leden er bij hebben. Van de volgende oudleden hebben we wel een naam, maar geen adres. Weet jij waar ze wonen? Meld dat dan even bij svr50jaar@svrotterdam.nl. We zoeken Arend Klos, Marian van der Steen, Hans Ouwersloot, Amber Bouwman, Henri Kraayenbosch, Remco de Vreede, ?? Buysen, ?? Zwanenvelt, Bart Paardekoper, ?? Wierum, Jeroen Kruithof, Jeanine den Herder, Monique Zuidmulder, Wouter Kuijpers en Anneke Vlieger.

Nog vragen?
svr50jaar@svrotterdam.nl of bel Willem Cornelissen of Peter Lindhout (na 20.00 uur).

SVR 50 jaar