Het schaatsseizoen zit er weer op. Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een gezellige avond, waarin de medailles van de clubkampioenschappen, de diploma’s van het jeugdschaatsen en de puntenbeker voor de meeste PR’s, promoties en clubrecords worden uitgereikt. De feestavond staat gepland op zaterdag 9 april vanaf 17.45 uur. We zouden het leuk vinden als iedereen iets te eten meeneemt, dan starten we de avond met een gezellig buffet met allemaal meegebrachte hapjes. Tijdens de avond is er ook een tombola met veel leuke prijzen. Vanaf het begin van de avond zijn er lootjes te kopen voor deze tombola. Prijzen zijn beschikbaar gesteld door:

• Hans Struijk fietsen, Rotterdam
  • Dave van Dam Schaatssport, Haastrecht
  • Haitsma, Bleiswijk
  • Carrabas speelgoed, Rotterdam

Het programma voor de avond ziet er als volgt uit:

17.45 uur – clubhuis open, buffet wordt gevuld en geopend
19.00 uur – uitreiken diploma’s en medailles clubkampioenschappen aan jeugd
19.30 uur – trekking van de prijzen van de tombola
20.30 uur – uitreiken medailles aan volwassenen, wisselbekers heren en dames en puntenbeker

Iedereen is welkom, ook ouders van jeugdleden. Dus zet je beste (culinaire) beentje voor en rep je naar het clubhuis. Je komt toch ook!

Groeten, Bestuur en trainers