Op zaterdagmiddag 28 juni (vanaf 13.00 uur) worden de SVR-clubkampioenschappen inline-skaten gehouden op het parcours van wielerclub Ahoy. We organiseren de wedstrijd weer samen met Schaatsvereniging Lansingerland.

De wedstrijden zijn open voor alle leden, ongeacht leeftijd en niveau. Dus ook als je nog nooit een wedstrijd hebt gereden, dan is dit je kans! En wie weet, misschien word je wel gelijk clubkampioen!

Per leeftijdscategorie worden 2 onderdelen verreden. De jeugd (t/m pupil 2) rijdt een 100m en een tijdrit over het gehele parcours. De oudere jeugd, senioren en masters rijden een tijdrit over het gehele parcours en een marathon over 10 ronden (buitenom).

De leeftijdscategorieën die we hanteren zijn gelijk aan de KNSB-grenzen. Leeftijdsgrenzen zijn gerekend vanaf 1 januari van het jaar.

Op zaterdagmiddag 28 juni (vanaf 13.00 uur) worden de Clubkampioenschappen Inline-skaten gehouden op het parcours van wielerclub Ahoy. We organiseren de wedstrijd weer samen met Schaatsvereniging Lansingerland.

geboortejaar categorie
  In 2007 of later   Pupil 4
  In 2005 en 2006   Pupil 3
  In 2003 en 2004   Pupil 2
  In 2001 en 2002   Pupil 1
  In 1999 en 2000   Kadet
  In 1997 en 1998  Junior B
  In 1995 en 1996  Junior A
  In 1994 t/m 1975   Senior
  In 1974 of eerder   Master

De gereden tijden worden zo veel mogelijk gemeten met transponders, die we mogen gebruiken van Wielerclub Ahoy. Heb je zelf een transponder, neem die dan a.u.b. mee.

Voor deelname vragen we een bijdrage van  € 5 voor pupillen en € 10 voor de overige categorieën (vanaf kadet t/m master). Omdat we willen weten hoeveel deelnemers we kunnen verwachten, vragen we je om je vooraf op te geven bij Frans van Herpen (uithof@svrotterdam.nl) onder vermelding van:

Naam:

M/V:

Geboortedatum:

Beschikt zelf over transponder, zo ja, nummer: ….