In het weekend 18/19 januari is het ZHK voor senioren en masters verreden. Natuurlijk waren er ook SVR-leden uitgenodigd voor deze wedstrijd. Bij de masters ABC deden Marien Harkes en Wijnand Kooiman mee. Wijnand wist verrassend en goed beslag te leggen op de 1e plaats. Zijn directe belager (Hans van der Does) moest op elke afstand (500m, 1500m en 3000m) genoegen nemen met een plaats achter Wijnand. Marien wist zich na de eerste dag ook te plaatsen voor de 3000m en werd uiteindelijk 7e in het eindklassement.

Bij de masters DEF deed Wim Lagerwaard mee. Ook hij plaatste zich voor de laatste afstand, de 3000m. Wim werd uiteindelijk 7e in het eindklassement.

Gefeliciteerd Wijnand met de behaalde titel en Wim en Marien natuurlijk ook met het behaalde resultaat.